Allting är magiskt...Glöm det aldrig era svin!!

Jag är anklagat för mord....Mord på vad? -Undrar Ni...Va det så jävla lätt att få eran uppmärksamhet(?), undrar jag....Mord på samhället...Jag lästa i aftonbladet det här; " En mor tvingas leva med att två av hennes barn mördades av den tredje..." What the freaking fuck....Va tror Ni, era jävla sitt-skit-pissare, att han tvingas leva med....Vakna alla jävla idioter och upp till kamp....Mein freakshow kampf om det vore så...Samhället kallar oss för vampyrer, eller manipulativa och maniska as...Jag kallar oss människor...Kanske dom sista som någonsin kommer att existera på denna sketna planet.... Vad har hänt med revolutionen? Va det oxå en lögn  för att hålla oss i schakt...Vi är odödliga....För de flesta......

Kommentarer
Postat av: m

WORD!

2010-05-16 @ 20:32:40
URL: http://mikaelnovac.blogg.se/
Postat av: heat



Dåligt jävla fräs i bitarna på den här bloggen



Mer fräs i bitarna helt enkelt!

2010-11-23 @ 17:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0