Till den som vet vem...

Ibland sänker man garden och blir det som folk tror om en. Men egentligen är det som räknas vad man inte är, eller vad man inte gör. Jag känner inte dig, men jag vet att du har ett fint hjärta, om du dör kan inte jag få det? Skulle ha det i en burk och titta på det varje dag, kanske till och med klappa på det någon gång... Menar sådär löst så det fortfarande slår. Sen skulle jag komma ihåg allt vi inte har sagt till varandra och allt som vi inte har gjort och le ett äkta leende. Tror att du skulle tycka om det...
Krya på dig, vill egentligen inte ha ditt hjärta..Inte än iaf, den driver juh som sagt en underbar människa. :)
Kram

Kommentarer
Postat av: cattis

(L) du vet att jag ser dig som en av de godhjärtade, inte alla som vet om den sidan, men när man väl har fått se den sidan så bortser man från dina misstag du ibland gör. därför älskar vi dig fredrik, vi som känner dig. //katten

2008-03-13 @ 21:52:16
URL: http://cattis80.blogg.se
Postat av: m

Kan inget annat än att hålla med föregående talare.

Luv!

// m

2008-03-13 @ 22:17:02
URL: http://apjaevel.blogg.se
Postat av: Lina

Hjärtat. Du och jag är ju av samma skrot och korn och jag känner dig bättre än dom flesta. Vi har haft våra ups and downs, älskat och hatat tillsammans, skapat och rasat tillsammans. Du behöver aldrig förklara dig för mig. Jag om någon vet att ytan bara är ett skal, en mur och en fasad mot världen och du är om möjligt ännu vackrare inuti. När man kokar ner allting till dess minsta beståndsdel så hamnar vi ändå i det där vi älskar att hata, kärleken till livet. Frustrationen över att vilja så mycket mer, rastlösheten och rädslan att bli som alla andra. Jag älskar dig.

2008-03-18 @ 09:55:32
Postat av: Stefan Lindqvist

Fan, det här var ju fint....(kommer av någon anledning att tänka på Johnny The Homicidal Maniacs ord "I give you my nothing" men det känns lite olämpligt...godnatt!)

2009-09-28 @ 23:39:03
Postat av: Anonym

allt du säger och skriver är bullshit och du är rakt igenom ond!

2010-02-09 @ 17:13:40
Postat av: Han som bullshittar...

Sara...Lägg ner...Svårt att spåra din IP-adress till Thailand lixom...Tror inte att jag har så många ovänner där förutom du...Lägg av med bitterheten o möt mig halvägs....

2010-02-09 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0